20. ledna 2017

TITULNÍ STRANA - PROJECT LIFE 2017


Nad otevřením tohoto blogu jsem uvažovala minimálně jeden rok. V říjnu loňského roku jsem ho konečně založila a dnes se odhodlala k tomu napsat první článek (spíš tedy pár řádek).
Project Life tvořím už tři roky a moc ráda zpětně listuji alby a připomínám si nevšední zážitky, ale i každodenní život.
Titulní stránku alba jsem vždy tvořila zpětně, ale letos ji mám hotovou jako první, takže můžu směle začít tvořit.


Na titulní stranu jsem použila kapsu typu A od Becky Higgins. Kartičky jsou z kolekce Adventure Core kit a Charming Core kit Becky Higgins.


První kartičku jsem ozvláštnila dřevěným výsekem "hello" od Elle´s Studio a chipboardovou abecedou Oh Joy od Pinkfresh Studio.


Na kartičku vpravo nahoře jsem přilepila 3D samolepícími čtverečky (Stick-it) papírový výsek foťáčku od Amy Tangerine (Oh happy life) tak, abych překryla růžový bicykl, který tam byl natištěný. 
Číslice 2017 upostřed stánky jsou vyřezané na plotru Silhouette z bílé strukturované čtvrtky od American Crafts a podlepené opět 3D čtverečky.


Poslední kartička z kolekce Adventure je ozdobená opět papírovým výsekem od Amy Tangerine ( Oh happy life) a podlepená 3D čtverečky. Šipka je papírový výřez z kolekce Explore od Becky Higgins a písmenka od BasicGrey typ marjoliane.

Hezký den!

Jaaja

1 komentář:

  1. jéj, pekné :-) tak teraz smelo do ďalších stránok.... inak charming kit od Becky je aj môj obľúbený :-)

    OdpovědětVymazat